Body&Mind vitaliteits inspiration werkt tijdens een yoga les met thema's.

In elke les staat er een specifiek thema centraal.

Er worden oefeningen gedaann die uit verschillende stromingen voortkomen.

 

  • Bedtime & Meditatie Yoga.

    Bedtime & Mindfulness Yoga zegt het eigenlijk al. Deze vorm van Yoga zal er vooral op gericht zijn je lichaam en geest klaar te maken op een heerlijke nacht waarin we streven naar een kwalitatief goede slaap. Het is een rustige yoga les die gericht is op ademhaling en het loslaten van al wat er die dag is geweest. De opgebouwde (spier)spanning mag weg vloeien en rust, voldoening en dankbaarheid mogen met aandacht plaatnemen.
    Een yoga les die voor iedereen toegankelijk is maar natuurlijk speciaal voor de slechte slapers onder ons.

  • Life Balance.

    Life Balance Thai Yoga Massage Lessen.
    Tijdens deze les van 1,5 uur geef en ontvang je 45-minuten een massage. De lessen worden zo gegeven dat iedereen ze kan volgen, je hebt dus geen ervaring nodig.

    Traditionele Thai Yoga Massage is een preventieve en therapeutische volledige lichaamsmassage gegeven op een mat op de grond.

    De massage therapie is gebaseerd op manipulatie van de gewrichten, acupressuur over de spieren en strekken van de spieren, met enorm veel gezondheidsvoordelen.

    Thai yoga massage is anders dan andere massages, omdat zowel masseur als cliënt voortdurend in beweging zijn. In Thailand wordt het al eeuwen gebruikt in ziekenhuizen om wachtlijsten te verminderen. Bovendien maakt dit soort massage in Thailand deel van het dagelijks leven met enorme gezondheidsresultaten. Tegenwoordig wordt de traditionele Thaise massagesteeds vaker gebruikt als behandeling bij reguliere westerse geneeskunde.

  • Baby Massage.

    Baby massage is een uurtje tijd voor jezelf en je baby, zowel voor vaders als moeders.

    Tijdens de baby massage versterk je de band met je baby door de warme liefdevolle en ontspannende aanrakingen met je handen.

    Kleine ongemakken zoals darmkrampjes, overstrekken, onrust en huilen kunnen door een massage verholpen dan wel verminderd worden.

    Ook voor couveusekinderen en baby’s die door ziekte een tijd het contact met de ouders hebben gemist is babymassage erg goed.

  • Breathing & Mindfulness Yoga.

    Een yoga les waarbij de aandacht ligt bij de ademhaling en mindfulness. Tijdens het bewust sturen van de ademhaling worden er rustige yoga houdingen gedaan. Een fantastische mannier om de kracht van je ademhaling, je gedachtengang en de vitaliteit van je lichaam op een liefdevolle manier te ontmoeten en te ontplooien. Voor mensen die in beweging willen komen, aan het herstellen zijn van ziekte of burn out of dit juist willen voorkomen. Het is een rustige les die door iedereen gevolgd kan worden ook als je geen ervaring hebt.

  • Yogalates.

    Yogalates is extreem effectieve combinatie van yoga en pilates in een les. Door het samenvoegen van deze twee vormen krijgt zowel lichaam als geest, uiterlijk en innerlijk, een stimulans. De les is geschikt voor iedereen, Jong & oud en biedt mogelijkheden om het rustiger aan te doen of zwaarder te maken. Jij haalt uit de les waar je op dat moment behoefte aan hebt.
    Lichaamsbewustzijn & lichaamshouding.
    Kracht & core opbouwen.
    Soepel maken & lenig worden.
    Ademhaling & ontspanning.

  • Body & Mind Yoga.